Založ si blog

Archív: apríl, 2013

Píšem si s bohom. . .

Píšem si s bohom,cez status…Smiech dodať,prosím,teraz,skus.Zdá sa mi, žecesta sa smútkomzahatala.Tak skušalatakto…Aké malataké dala!Moderná doba, tohto veku,keď takto hľadá cestu,človek, k človeku.Tak prečo nie k bohu?Je jedno aká cesta.povedie k tomu…k tej podstatečo je pravda odveká,keď človek,potrebuje človekaa trochuzdraviašťastia,lásky k ľudomk […]

Pokračovanie článku

Čítaj srdcom. ..

Nenechaj ma napospas svetu.Chcem ešte dokončiť tú vetu,ktorú čítaš vo mne,každý deň.Ránovečer,kým neodídem…Z tejto knihy života,čo začať som písalakeď spoznalasom Teba…Tá veta,je moje právo VETA,čo vláka Ťado mojich osídielNenechaj ma napospas svetu,ja poviem Ti tú vetu,tíško ti ju pošepkám..Tá vetapatrí iba nám…

Pokračovanie článku

Jar v duši. ..

A jar môže prísť, si povedala žena. Na balkón i do srdca, som pripravená! Prijať vnímať zasadiť. Teplý lúč lásky, Do duše skryť. Ako stromy, tak i srdce zakvitne. Poď milý, buď pri mne Zlú náladu, radosť vystrieda Na trhu lásky jar v duši prvá trieda… Nezostane vôbec nič Po chmúrnej nálade Po snehu, po ľade Semienko nádeje vzklíč! Dlhá predlhá bola […]

Pokračovanie článku

Momenty. . .

Keď lásku cítimsom sama v sebe,nepotrebujem povolenieani diváka.Tíško sa vlieva teplodo môjho srdca,láska je proste taká.Len tak sa tosamé rynie,dnu a von,čistá energiav jedno splynie.Ego spí,ten moment je prekrásnykeby si tu bol,poviemPoď ku mne a zhasni… Ten moment prehreje mi deň…Niekedy stačí tak máloa zároveň veľalen….

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427552x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie