Založ si blog

Archív: jún, 2013

Priateľ. . .

Priateľ… Keď nastane ten okamih,že máš stracha nevidíš do cieľa,pomôže ti ako nik,ten čo ťa vie podržať a pochopiť.V núdzi poznáš priateľa. Ked ti do topánok tečiea ty hrôzou nedýchaš,podporí ťa práveona ,ona nič na oplátku nechce, nepýta. V núdzi poznáš priateľa. Bolesť,smútok na hruď sa ti tisne. Priateľ je tenčo ti okamih […]

Pokračovanie článku

Dávam moc predstavám. . .

Dáva mi silu tá myšlienka, niekde vzadu,v hlave Tam, niekde, práve tam… O Tebe, dumky šťastia roja sa mi práve, keď dávam volnosť predstavám. Pýtam sa… Kde tú istotu beriem, že myslíš na mňa? A nie je to len prepad, naivných predstáv, myšlienok mojich, divokých šeliem… Je to len pocit Dáva mi silu… Tak prečo si ho neponechať chvíľu? Desí […]

Pokračovanie článku

Až na doraz svojich síl. . . .

Prestepovať sa k svojej bolesti, cez všetky tie nevôle, neresti. Padnúť na dno, vidieť z diaľky svoju záhubu, keď nepodarí sa vstať, neľutovať sa, keď dá ti život na hubu. Pretancovať sa k svojej duši, precítiť svoju bolesť, sama, bez pokušenia ju zrušiť. Vychutnať si ju pokorne , až do dna, aby som bola schopná znovu vstať a byť pre život zvodná . […]

Pokračovanie článku

Všetko bude dobré. . .

Venované mojej dcére…:) Pššš…kľud chlácholivo šepkám, život je boj, tvoje vnútro vie kadiaľ kam. Nechaj myseľ,telo oddýchnuť. Pospi si,oddýchni, rob to na čo máš chuť… vrávim Ti vrele. Neboj sa,nestrachuj, A šup do postele Ráno múdrejšie večera Budeš sa cítiť skvele. Ráno múdrejšie večera nikdy nenechaj chmúrne myšlienky dôjsť do […]

Pokračovanie článku

Snová. . .

Keď vstávam, i keď zaspávam, mám Ťa v mysli. Neverím,že klamú ma zmysly, že boli to nezmysly. To čo sme cítili, nebolo snové. Keď naše oči stretli sa, bola som v rozprávkove… Keď tvoja ruka, sa ma dotkla, v snahe pokoj mi dať. Teplo ma zalialo v srdci navždy chcem Ťa mať! Bozk v máji, pod čerešňou… Ano! Krásna predstava, V mojej hlave, slnečné […]

Pokračovanie článku

Buď priateľ. . .

Prosím, daj mi plece, kde skloním svoju hlavu. Daj dlaň do mojej dlane. Vyžeň z mojej mysle, túžbu planú. Nechaj ma byť Ti, a ty mne buď priateľom To je tá chvíľa… Keď duša vyhrá nad telom. Proste, maj ma iba rád! Tak vyhneme sa smútku zrád.

Pokračovanie článku

Neľutujem. . .

Neľutujem, že Ťa ľùbim Láska so strachom sa snúbi Neľutujem ani jeden deň, čo moje srdce patrilo Tebe len. Neľutujem chvíľu čo splodila sa láska. Každá krásna tvoja vráska, čo chcela nás od seba vzdialiť, v mene svedomia, utopiť v žiali. Neľutujem ten okamih, čo naše oči sa stretli. Aj keď by nemalo, tak byť ako má,ako chcem.Moje srdce pri tvojom drieme.len Pradie […]

Pokračovanie článku
Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

ONLINE: Austin: USA nenechajú Ukrajinu padnúť, Rusko platí ohromnú cenu za vojnu

ONLINE: Austin: USA nenechajú Ukrajinu padnúť, Rusko platí ohromnú cenu za vojnu

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427556x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie