Založ si blog

Archív: september, 2013

Je čas nájsť svoj stratený smiech. .. .

Mama minule mi povedala ,,Dievča moje nespoznávam ťa, však ty si sa rada smiala“. ,,Rob s tým niečo“… Šepla.. Bola si taký smejo smejavý. A teraz len smútok máš na tvári. Je čas nájsť svoj stratený smiech. Nedám si ho už vziať Nech sa deje čokoľvek Hrdo hlavu zdvíham Minulosť zakrývam teplým paplónom odpustení. Vkĺznem do papúč budúcnosti, […]

Pokračovanie článku

Kto má návod ako žiť?

V priebehu pár minút, ostarla som o sto rokov. Chcela by som veriť, že ma život zbaví, osudu okov… Zážitok, za zážitkom Celý život… Čistý šok. Začala som pochybovať… Som snáď cvok? Každá rana,zárez na duši… Ukáže sa na tvári Všetko vidieť… Celý život, keď súži…. Stratená, nechcená, vráska v tvári. Prebíja sa na […]

Pokračovanie článku

Bezmenná. ..

Sem tam ma prepadne strach. Že človek zostane sám a láska zmení sa v prach. V duši clivo. Samota. Dáš dušu na dlaň a čas ti ju zoberie. Vrhne ťa do náruče beznádeje. Zrazu nikoho nie je… Potrebuješ. Chceš.. Siahaš prosbou ku hviezdam, kričíš…. Ticho ti je ozvenou. Reve! Všetci mlčia… Ty mlčíš. Ľahostajnosť búcha na dvere.

Pokračovanie článku

11. september

11september To nie je len deň, kedy úradovali teroristi, tá zver! Je to deň, keď aj pre iné mi smútok do duše padá. Spomínaš? Mala som Ťa rada. Je to deň aj mojej osobnej prehry. Je to deň, keď moju myseľ, dušu napadli smutné myšlienky, tie zvery! Bolí… Srdce láskou bolesťou mi horí. Už je tomu rok, čo sme k sebe spravili prvý krok. Chýbaš… Stále […]

Pokračovanie článku

Chýbaš. . . .

Chýbaš mi ako vlny moru. Ako jasný svit lúču… Chýbaš mi ako spln mesiacu, ako nota tónu.. Vidím samu seba smútiacu. Chýbaš mi láska ako struna husliam. Ktorým smerom teraz ísť mám? Chýbaš mi ako mesiac hviezdam. Po večeroch smútok hvízdam, pesničku smutnú trúchlivú. Aspoň raz ťa tu mať len na chvíľu….

Pokračovanie článku

Skladám metafory svojho žitia. . .

Skladám metafory svojho žitia. Niekedy bez ľadu,skladu, proste, nedarí sa… Ukladám písmenká, čiarky a bodky. Hodiny… Skladám dokopymôj život úžasný, jediný. Padajú skladačky, z výšav fantázie, vidiny. Sťa domček z karát, keď nepasuje karta a robím blbiny. Nikdy sa nevzdávam, napriek pádom, vstávam. Námaha veľká, výsledok nulový. Nechám sa prúdom […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427534x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie