Založ si blog

Archív: júl, 2014

Keď láska vedne. ..

Padám.. Láska zachyť ma.. Cez zábradlie tvojej nelásky, pomaly sa mi svet posúva. Málo sme zalievali naše sny, našu lásku, našu kvetinu Mal si ma pre seba, vzdal si sa ma, pre svoju vidinu. Vidinu peňazí, len svojho ega. Stratil si ma, láska je nemá, prievan ňou hegá.

Pokračovanie článku

Božské dotyky. ..

Boh sa ma zľahka dotkol, keď báseň som napísala… Život ma takto zbavuje okov, keď z duše dám von, čo cítim o čom snívam. Som voľná ako sokol. Lietam si na vlnách fantázie. Plavím sa vzduchom plným motýľov. Nechám sa unášať láskou, tou vábivou chvíľou. Slovo k slovu ide zľahka Boh ma má rád takto ma hladká…

Pokračovanie článku

Čítaš ma. . .

Čítaš ma… Čítaš vo mne ako v knihe, myslieť si iné, by bolo mylné… Si ako čitateľ, trpezlivý. Držíš moju knihu života, keď vo mne listuješ, môj život nie je sivý… Čím viac sa zahĺbiš do deja, tým viac chcem bozkať ťa, tá predstava je utkvelá… Tvoje prsty zľahka sa dotýkajú tých stránok snových. Fantázia […]

Pokračovanie článku

Nepýtaj sa ma. . . .

Nepýtaj sa ma, čo bude zajtra… Odpoviem, neviem, slnko vyjde aj tak… Spýtaj sa ma, čo vedia všetci… Že láska, pravda, neha sú neobyčajné veci… Čo srdce zohrejú, potešia zovrú… Chcem veriť v živote v spravodlivú hru… Nepýtaj sa ma! Vrúcne ma objím… Ochráň ma, hladkaj, buď hrdinom mojim… Nepýtaj sa ma, pozri sa mi zblízka do […]

Pokračovanie článku

Vráť. . .

Vráť nehu do mojich snov. Tíško,láskyplne,bez slov…Vráť hviezdy na oblohumojich prianí…Bez predsudkov,rázne Bejby nesmiesedieť v tieni…Vráť vieru v moju silu…Teraz,nečakaj,kým sila okamihus láskousa nepominú….

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427547x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie