Založ si blog

Smútok. . .

 

 

Keď som najviac potrebovala,

všetci ma opustili…

Ľútosť sa mi pomaly,

ale iste púšťa do žily.

Silná chcem byť

no strácam dych,

vzdať sa nechcem,

nie som z tých.

Napriek tomu,

smútok koluje v krvi,

Zapijem ho pohárom

žiaľu,

nech sa ľúbi!

Zamýšlam sa nad tým,

prečo ma beznádej chytá…

Čo je za tým?

Kde je radosť skrytá?

Utiecť chcem,

myšlienkam mojim.

Bola som hrdá na seba,

že na pevnej zemi stojím.

Pomaly však istota sa stráca,

Smútok  z vrcholu ma

sáca….

Ticho slova

25.02.2023

Ticho slova…. Ticho slova – paradox útok šťastia tvrdý box… Ticho slova to je raj, cez to ticho počúvaj. Osud mlčí, ticho v raji, súzvuk kričí dych sa tají… Cez to ticho najviac znie hlas lásky a súznenie… Cez to tŕnie ticha pichaá, slová šťastia, žiaľ i pýcha… V tichu život rozvíjaj, v spokojnosti dušu maj. Cez umenie človek tuší, [...]

Ťažká chvíľa. . .

10.01.2022

Ťažká chviľa, keď človek prestane veriť v lásku , keď tá viera visí na vlásku… Čo sa to deje? S ľuďmi , bez ľudí… Samota sa len smeje… Prečo niekto sa nevie zbaviť okov, okov strachu a paniky, nedá sa újsť pred sebou, pred nikým .. Pokorne prijmime osud, to zviera, pusťme von to, čo naše krky zviera… S pokorou na kolená, životná lekcia pod nohy [...]

V ùstrety nádeji. .. .

12.11.2021

Vlna za vlnou sa valí. V mysliach ľudí strach sa varí…. Stráca sa súdnosť, rozum zdravý… Covid je tu zas a všetkých zdraví… Rozďaví ústa a hltá nám deň, Pomôže snáď už len vlna súdnosti, priam jej povodeň! Stíšme v nás ten strach,bolesť hrôzu, nedajme sa tým démonom! Prispôsobme láske chôdzu a vykročme s nádejou ku krásnym dňom…. Ana [...]

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 428275x
Priemerná čítanosť článkov: 2208x

Autor blogu

Kategórie