Založ si blog

Archív: marec, 2015

Odhalenia. . .

Ticho mi padá po vlasoch dlaň tvoja široká, plná lásky. Ľúbime sa, na tvárach žiadne masky. Skrývam sa v tvojom vnútri nahá, na dlani srdce, Láska tečie ako láva. Horúce bozky, elektrizujúce objatia. Už len myšlienka na to je krásna. Chránim dušou, všetko to pekné čo bolo, čo mohlo byť. Nevzdávam sa šťastia práva…

Pokračovanie článku

Moje oči, tvoje sú. . .

Ľúb ma bez toho aby si ma vlastnil, moje srdce tebe patrí v deň každý… Teraz, zajtra, navždy! Vráť sa späť. Láskou hľadím tvoje ubolené srdce. Vráť sa, vráť sa hneď. Moje oči iba Tvoje sú. Boh mi vdýchol tú správnu adresu. Nešliap, nelám….

Pokračovanie článku
754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427536x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie