Založ si blog

Archív: máj, 2018

Keď múza na kolená kľakne. . .

Baví ma hra so slovami, kde stretne sa moje ja so snami. Cez uličky v mozgu sa prepletá, jednoduchá i veta rozvitá… Metafory striedajú rým nesmelý. V hlave sa hmýria myšlienky, čo na svet nechceli… Pomalým krokom múza do živého zatne, s pocitom pokoja mi na kolená sadne a pošle odkaz do sveta…

Pokračovanie článku

Nešliap po tom čo Ťa nepáli. . . . alebo paradox života.

Nechaj ma samu, v tomto zlom svete. Nerieš, že zvedla ruža v rozkvete… Nechaj ma stratenú na úsvite Kde smädný sa nenaje a hladný nenapije. Kde temnota má svoje siete…. Nechaj ma, plnú pochýb, bolesti… Však svet vie ako zbaviť neresti.. Nechaj ma v tlame samoty, v tej diere levovej, však boh sa postará, hlavne nenič nerozlej… […]

Pokračovanie článku
Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 430060x
Priemerná čítanosť článkov: 2217x

Autor blogu

Kategórie