V hlave samé otázky. . .

17. augusta 2013, ana doel, Nezaradené

V hlave samé otázky…

 

Láska kde si?

Nevedomosť,tá ma desí…

Nemám rada záhady.

Vidieť ti tak do hlavy.

Kto mi teraz odpovie

Ty tu nie si,stále nie…

 

Na každé prečo,

nejaké to preto je.

Skrslo vo mne trochu nádeje.

Vidieť,vedieť  prečo je to tak?

Prečo si sa zachoval ako darebák?

 

Či akcia len reakciu dala?

Pravda je,že rada som ťa mala.

Či klamstvo všetko bolo?

Opustil si našej lásky mólo.

 

Je to všetko bieda.

Fantázia realitu strieda.

Či sa na to pozriem

zhora a či zdola.

Prenasleduje ma smola?

 

Kto teraz mi odpovede dá?

Či ma rád má a či nemá?.

srdce vraví áno,

ale rozum nie

na ktorú stranu sa prikloniť?

…ach to je trápenie

 

Keby bol život len čiernobiely

Vedeli by sme čo smieme,

Čo môžme,čo by sme chceli.

V živote sa s farbami hráme.

Robíme čo máme, cítime.