Medzi riadkami. . .

3. novembra 2013, ana doel, Nezaradené

Čítaj medzi riadkami.
V každom slove si len ty.
Iného v srdci mojom niet.
Príbeh splýva do viet,
si v tých vetách ukrytý.

Každý deň,
vedú moje kroky tam,
kde len teba tuším len,
kde sami sebou
i oporou
sme si boli.
No napriek tomu
to i bez teba dám.
I keď smútok dušu bolí.

Každý deň som tam,
kde pofúkali sme si rany,
kde čas odvial minulosť,
okolie nemenné.
Kde zaberala som pre teba
ten najvyšší post,
kde čas zastal
a srdcia naše boli spojené.

Každý deň som tam,
Kde nepotrebovali sme nič viac.
Mala som teba a ty mňa.
Navzájom na seba mysliac,
vedeli sme,tušili,
že nie je nám byť spolu súdené.
Napriek tomu
nedokážem čeliť tej zmene.

A preto čítam medzi riadkami,
Čítaj medzi nimi i ty.
Zas a zas
V tých vetách chcem nájsť jediné…
Nás!..