Založ si blog

Archív: február, 2013

Virtualita. . .

Mažem nepríjemnosti ctrl,alt,deletete srdce moje nebude viac kvíliť Kopírujem dobrú náladu z vesmíru do svojho čistého softvéru Dám ctrl A a prenesiem svoju lásku do tvojho srdcA pretrhnem nečinnosti pásku Uložím minulosť na bezpečné miesto budem žiť prítomnosť zloby v nej nieto!

Pokračovanie článku

Nádej. . .

Zlý deň všetko na vás padá, sadágniavi vás, tu pomôže len čas spánok a nádej, že svitne krajší deň a pokoj zaplaví nás.V hlave mi znie song.. Len kľud ,láska ,pokora a srdce otvorené dokorán.Chce to len, vylízať sa z rán, to už z vlastnej hlavy mám. Súdia vás posudzujú, nevedia o vás nič šlahá to ako bič po tvári, po tele, urážky,nenávisť! Zdvihni hlavu […]

Pokračovanie článku

Schíza. . .

Verím v dobrotu ľudí, dívam sa na srdce, ego to nudí. Vo mne dve stretli sa. Jedna vie čo chce, druhá blúdi. Alenka z ríše divov a Ana samotárka. Občas si hľadia do očí, žiadna pretvárka, pohoda. Občas sa ťahajú za vlasy, aj tak sa dá. Ale najväčia krása je, keď kráčajú spolu, Ruka v ruke, srdce s rozumom. Rovnováha Spolu,nepadnú dolu. Slová na podnose, […]

Pokračovanie článku

Protiklady. . .

Oheň a ľad Hlaď ma, hľaď ! Biela a čierna. V hlave mojej prievan. Krv a mlieko. Prečo, prečo si sa ma zriekol? Biela a tmavá. Spomínam na naše rána Slnko a mesiac. Toto tak vtedy vediac. Vojna a mier Zrieknem sa tvojich pier. Rub a lem v srdci tvojom Prečítať si chcem Že len teba milujem

Pokračovanie článku

Nový deň. . .

Slnko vyšlo. Pred nami je krásny deň. Problémy, hádky, zlé veci obídem. K dobrým veciam, pozitívnym, priklaňam sa. Nie vždy je to ľahké, zdá sa… Srdce dokorán otvorím, nadýchnem sa. Plným priehrštím vítam, voniam tento deň. Lásku radosť , vdychujem. Cez okno sa derú slnečné paprsky, ušité na mieru. Iba na mne je, na ktorú stranu preklonia sa váh misky. […]

Pokračovanie článku

Závislosť. ..

Prosím,buď človek rozumnýa už viac sa nezotnidarmo žiadamdarmo prosímslová idú kamsi,kdesi darmo žiadam toho mužanech ho slina nepokúšaani ,,válok,, nepomáhaalkohol ho stále zmáhaválkom myslím slovný bojv duši mojej nepokoj je to jeho závislosťa ja jej mám v skutku dosťobčas strach do očí padápomôcť by som mu rada myšlienky sú na papierianjel strážny ku nám […]

Pokračovanie článku

Dosť bolo smútku. ..

Dosť bolo smútku, načrieme z iného súdku. Čo radosť mi robí, čo môj život zdobí… Moje deti, moja práca, moje túžby, moja pláca. Toto všetko, dáva pocit lásky, keď beznádej sa stráca a život nerobí mi vrásky. Keď v mysli mojej vďaka tkvie, smútok nič mi už nepovie. To čo bolo, to čo bude nezáleží na tom, je to na osude To čo je podstatné vždy bolo, bude, […]

Pokračovanie článku

Ako. . .

Odtrhol si ma a zahodil, ako použité veci, ako lupeň z kvetu, ako konár, ktorý odlomil sa pri závane vetru, ako gombík ,čo už nepatrí svetru. Ako smeti, čo skončia v koši, to som ja. Niekedy to však takto končí. Úboho, smutne, bez lásky. Kto pohladí mi teraz vlásky? Som ako smutný Bajaja. Oklamal si moje vnútro, kruto, brutto, bez výstrahy. Som prebudená, bez raja..

Pokračovanie článku

Dole. . .

Chcem pochovať myšlienky. A nikdy už nemyslieť. Na to, čo mohlo byť. V strate nevisieť. V srdci čierna diera. Temnota. Čakám a dúfam, že sa z nej vymotám Utópia? Neviem seba nájsť. Kdesi som ukrytá. Ukryl si kompas. Kto vie kam. Bezmocnosť prekvitá Slzy už netečú. Iba bolesť cítim. Myšlienky utečú. Stále k Tebe milý. […]

Pokračovanie článku

Zlep moje srdce. . .

Srdce mi zviera bolesťoutak silnotak ničivoSrdce mi zviera neresťoutak bežne tak bezočivo Bolí to…Ani nevieš ako moc?!Čo si to so mnou spravil?V duši temná noc…Srdce mám na kusy!Zlep ich!Prosím…Cítim saAko človek v kose,bosý…Neviem tie čriepkypozliepať.Bolo to takpredurčené,od chvíle čo som sarozhodla Ti srdce dať…

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427531x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie