Založ si blog

Archív: január, 2014

Nakazil si ma láskou. . .

Nakazil si ma láskou… Horím, vírus blúdi v celom tele Som blázon, čo maznať sa chce s každou tvojou vráskou. Teplomer ukazuje najvyšší stupeň, blízky smrti, túžbu nemožné je zastaviť už sa rúti… Sťa guľový blesk, priamo v srdci sa krúti Moje telo horí. Túžba krásna I hriešna zároveň. Rozmetá všetko, oheň všade! Dumám, odkiaľ sa tie pocity […]

Pokračovanie článku

Zahalená do Teba. . .

Zahalená do Teba, usmievam sa celý deň. Stačí sa Ťa nadýchnuť a ovláda ma súhra citov zároveň. Nemusíš nič len stačí ak tvoje srdce bije. Pre mňa, tíško… pomaly… S tým pocitom ľahšie sa mi žije… V korunách stromov, spoliehajúc sa na dobrotivosť bohov nosím hlavu svoju. Zahalená do teba celý deň snívam viem, že o teba vo mne neprídem.

Pokračovanie článku

Uhol pohľadu. . .

Nie láska, ale neláska bolí. Nemilé slovo, nevšímavosť, dušu zkolí… Keď negatívne všetko vôkol, ako udržať si náladu hore? Strácam skóre… Padám… Škriabem sa nahor len silou vôle… Potrebujem doping povolený… Objatie, bozk, smiech… Nech v pokoji večer hlavu skloním…

Pokračovanie článku

Nádej čaká pri dverách. . . .

Taká aká som… Takú ako ma stvoril boh. Ber,alebo nechaj ísť, mňa za šťastím. Bez predsudkov, bez nárokov, nezištne a láskyplne, nachaj lásku vzísť. Z nádeje a dobrej vôle, hýčkaj si ma. Chem byť tvoje. Tvoje Šťastie, tvoje všetko. Pofúkaj rany, pohladkaj… Medzi snami, prejdi prstom po perách. Čakám láska, stále čakám… Verím, dúfam nádej […]

Pokračovanie článku

Pointa života. ..

Kto mi na to odpoveď dá? Čo je pointou života? O čom to celé je? O chvíľach radosti, bolesti, snov, nádeje? Prečo sa to i ono udeje? Prečo mi prekážky, vietor fúka do tváre? A tam kde chcem prejsť všetko je zaviate? Kto odpoveď mi na to dá? Kto hľadá nájde… Život sám, tú odpoveď dá… Iba sila myšlienky, udáva smer. Tak človek kráčaj, dôveruj […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427552x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie