Založ si blog

Archív: máj, 2013

Ty. ..

Si radosť a bolesť v jednom Deň,míňa sa za dňom Stratená blúdim tmou, tou tvojou temnotou… Vydaná na milosť,nemilosť Tvojím náladám, Túžim po Tebe, z pocitov prepadám.. Ako keď žiačik sa nenaučí, neprejde triedu. Šťastie je na dosah Len sa načiahnuť Je tu…

Pokračovanie článku

Odstrihnutí. . .

Odstrihol si sa! Prestrihol… Svojou neláskou. Zalepte mi ústa páskou Nech sa mi z nich nederie, slovo špatné, len to nie! Muži mlčia,keď dumajú.. Žena, keď ju niekto naserie. Niekto dúhou srdcia spojí… Niekto zase nie je blízko aj keď pri mne stojí….. Pocity,city sa derú na povrch, láska sa mieša s ľútosťou, kým nedosiahne vrchol, vrch. Toho […]

Pokračovanie článku

Kto?

Kto rozospieva moje vnútro? Keď v mojej duši vládne smutno… Kto poláska ma keď v hlave strach mám? Kto po líci mi prejde dlaňou, keď sama sebe nie som paňou a ruší pokoj v duši, nepokoj? Kto vezme moju dlaň, do jeho dlane a spraví ten pomyslený spoj medzi nami, tvojím srdcom a mojimi snami? Kto to spraví, ten navždy bude môj…

Pokračovanie článku

Pieseň lásky. . .

Zabrnkaj si na mne Ako na gitare Vylúď zo mňa zopár tónov Zahraj na mne pieseň, Krásnu, plnú nehy Iba ty vieš , čo sa vo mne deje, iba ty vieš o tom kde našej lásky končia brehy… Vo víre tanca, melódie ucítiš ako moje srdce bije…

Pokračovanie článku

Život. . .

Život má tak občas horkú príchuť Kým prídeš na to,čo od neho chceš, čakáš, prejdeš pekne dlhú púť. Dobrý úmysel dáva žitiu, slovám, láskam… zmysel Odháňa z viečok osudu, zlý sen.. Cestu moju prekážky krížia. Zdolávam ich len tak,tak… Občas by to chcelo krídla.. Krídla silné,pevné láskavé. Sťa krídla anjela. Len ten, kto lásku v srdci […]

Pokračovanie článku

A ide sa ďalej. . .

Rozhodla som sa zabudnúť Na to čo bolo, čo mohlo byť.. Už si nedám viac ublížiť. Zlomené srdce týra dušu. A to nedá sa dlho vydržať Nemá kto boliestky pofúkať Napriek tomu Dvíham sa a idem ďalej Ako predtým už mnohokrát Jazva zostane. Na srdci,na duši Slzy čas vysuší…. Napriek všetkému s pokorou v srdci i s nádejou, potlačím voz, menom život pred […]

Pokračovanie článku

Sny. ..

Schúliť sa v objatí Tvojich myšlienok Poplakať si na tvojom ramene Pohladkať slovami, láskou… V jej mene Zaspať telo,na tele Ako lyžičky spojené Tie sny sú krásne Rozkošné plynie to Z tej mysle zmámenej… Zmámenej Urieknutej Zrieknutej Láskou objím ma, pohlaď bozkaj v máji pod čeršňou ukáž pravú tvár skrývajúc ju doposiaľ pod maskou. Roztop Podaj svoje […]

Pokračovanie článku

Buď spokojný človek!

Buď spokojný človek!So sebou, so životom.. Mysli na to čo je teraz, tu a nie tam ďaleko,potom… V čistote lásku hľadám,dýcham… Lásku v čistote duše dávam, spí pýcha. Občas dilema von raší, pre vnútorný nepokoj… Všetko si to v hlave zrovnaj,spoj! A daj Túžbe po pokoji krídla Teraz! a navždy! Negatívne zaspí, kiežby… Tam kde máme telo, tam je […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427541x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie