Založ si blog

Archív: jún, 2015

Pre seba stvorení. ..

Tak silno vie cítiť jedna duša druhú, že ani diaľka nevie zlomiť tú blízkosť. Iba ty znamenáš pre mňa vzpruhu… Iba ty prebúdzaš moju lásku, ženskosť… Tak vzdialení a zároveň tak blízki jedna váha, dve misky. Moja túžba, tvoja láska, naše straty a zisky… Nikto, málokto. pochopí ako neláska bolí ako zbytočne brániš sa, keď moje srdce , […]

Pokračovanie článku

Láske mojej. ..

Láska, na kolená padám, pri myšlienke na tvoju bolesť. Každý deň nový deň vítam, iba s Tebou ho viem zniesť. Láska , v srdci cítim, že si môj, no vnímam aj tvoj nepokoj. Moja túžba k tvojmu srdcu padá, veľmi by som rada vdýchla duši tvojej krídla a dala životu tvojmu krajší smer.

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427535x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie