Založ si blog

Archív: marec, 2014

Nostalgia. . .

Za oknom leje, ja si len tak sedím a myslím na teba. Premýšľam, čo sa to deje, hľadám dôvod, prečo tu sedí moje smutné ja? Za oknom leje, myšlienka na teba. Pri srdci hreje, smútok so sebou odnáša… Nostalgia, hodnôt hierarchia, láska nad všetko, pohodu prináša… Láska sa smrťou nekončí, započujem vo filme. Dodám si len tak pre seba… Ani […]

Pokračovanie článku

Už nikdy!

Už nikdy z úst mojich, nebudeš počuť slová lásky… Žiadne ľúbim, milujem, žiadne nechcem byť bez dlaní tvojich… Už nikdy, žiadne vrásky, kvôli Tebe! Ani slovko, žiadna útecha.. Nemá zmysel rany jatriť, kvôli tomu, čo pred láskou uteká….

Pokračovanie článku

Sila boha v nás. . . .

Máme silu boha v sebe, to poznanie v nás iba drieme. Má ju v sebe každý z nás presviedčam sa o tom denne, zas a zas…… Ťažko veríš tomu. Vstúp do hĺbky svojho stromu. zisti,že tá sila je tam. Nepodľahni ľudským smetiam. Máš ju,silu boha v sebe Hľadaj! Iba v tebe drieme. Človek ty si tá sila, čistá, Nemaj strach, aj keď si ateista. Silu v sebe má z nás […]

Pokračovanie článku

Bez Teba. ..

Bez Teba som ako človek bez mena… Bez teba som ako ranená Bez teba som ako deň bez noci… Bez teba mi niet pomoci Bez teba som ako líce bez jamky… Bez teba som ako dieťa bez mamky… Bez teba to nemá zmysel, bez teba byť, je ako vzduch na prídel… Bez teba sa mi ťažko žije Bez teba je ako v zime, keď sneh stráň nezakryje Bez teba mám pocit […]

Pokračovanie článku

Nedeľné ráno. . .

Mechanicky ráno vkĺznem do papúč… Ešte oči neotvoriac, hľadám tvoju náruč, slnka lúč. Hľadám náruč, silné objatie. Nič ma netrápi, spev súzvuku znie… Ranné zore, vlásy mi hladí Dobrý pocit, myseľ mi mámi… Novému dňu v ústrety kráčam, za oknom so štebotom vtáčat…..

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427539x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie