Založ si blog

Archív: marec, 2013

O láske. . .

Od srdca k srdcu vynie sa melodia, v pozadí film Pretty women, na sklo báseň som vložila O nás…. A páčila sa… O láske ,viere v krásu jej sami sme napísali dej. Láska na plátne, láska v básni láska v knihách, príď a zažni, svetlo v mojom srdci prosím… Na strach kašli, naplň čašu láskou, blahom ústa v úsmev premenia sa jedným šmahom.. […]

Pokračovanie článku

Spúšť. . .

Napísala som listadresát neznámyten list,nevie kam ísť…Samota s láskou sa zoznámi.Vytrhnem tú bolesť v duši,čo zostala mi po Tebea pošlem Ti ju v rp-e,lásku vo mne zasial sia ja teraz vidím ju iba v telke…Dala som ti srdce na dlani,chytil si ho a zahodil,sťa nejaké smeti.Kto vie čipre moje dni,ešte slnko zasvietiSrdce na dlani dala som.Bolesťje to čo zostalo […]

Pokračovanie článku

Úsmev. . .

Mám úsmev na tvári, teší to, láska to… Konečne ma smútok nekvári. Všetko je to v myšlienkach, keď chceme, tak je tam. Usadí sa na perách… Usmievam sa, paráda. Na všetkých, čo mám rada. V srdci mier, pokoj,láska, pohoda, to mi ver!Vyžívam sa v tej krásnej chvíli, keď smútok vo mne nemá šancu,nekvíli. Pery venujú sa tancu, od ucha k uchu a ja blahorečím v […]

Pokračovanie článku

Keď. . .

Keď smútok padá Ti do dušechcem pri Tebe stáť..Keď hlad po mojom teleŤa kúše…Chcem pri Tebe byťa tvoju túžbusvojou láskou zmyť.Keď lietaš vo vesmíresvojich prianí,chcem tvoje srdcepotešiť.Keď nevieš kadiaľ cesta vedie,kompasom mojím smerom chcem Ťa zmámiť.Keď únava, Ti na viečka sadá šepnem láskamám Ťa rada…

Pokračovanie článku

V dotykoch. . .

V dotykoch tvojich snov. Hľadám samu seba. Padá mi do duše dážď, Tvojich vrúcnych prianí,slov Srdce cez mreže sa díva Neprejde deň, aby som sa neschúlila V tvojom imaginárnom objatí Je to môj sen. Uviazli sme v pavučine lásky. Sme v zajatí… Dvaja čo nemajú odvahu Nedajúc lásky slovám váhu Skrývame sa,za to Že sa nič nedeje Sme túžiaci […]

Pokračovanie článku

Čo má prísť, príde. . .

Nemusíš mať strach,neboj sa toľko…ach..Ľúbiš maa ja Tebaa to veľa je..Neznamená to však,koniec slobode.Mám ťa v srdcia iba dobré ti prajem.Ty však chceš zakryť to,skúšaš zabudnúť.Tak nechberiem to.Nemusíš kopať, hrýzťbolesť spôsobiť!Ja to viem pochopiť..Nechajme to na osud,chce to kľud…pokoj,jasnú myseľto čo má prísťpríde…Všetko má svoj […]

Pokračovanie článku

Koniec sveta. . .

Koniec sveta, posledná veta, posledné slovo, spomienka ako bolo. Koniec sveta, tak trochu méta, čo ľudstvo dosiahlo kam sa to dostalo. Koniec sveta tíško sa zmätá z povrchu zemského faloš závisť nenávisť bitky vojny rakoviny. Koniec sveta zároveň nový začiatok. K slovu prichádza láska pravda úsmev radosť, dôvody na nový počiatok. Milovanie, žiadne zdanie úprimné a […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

ana doel

Keď čo len jednému človeku sa páči moja báseň, viem,že jej napísanie malo zmysel.... ďakujem,za každé milé slovo.)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 427536x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie